Nov 27, 2005

Sagunt









4 comments:

Amadeu Sanz said...

Fotos xules, Anna, del nostre poblat.
Jo també tinc algunes de Sagunt al flickr. Potser algun dia les enllace a LPN

Begonya Mezquita said...

A mi la que més m'agrada és l'última, la dels terrats a la falda del castell. Tinc una amiga que viu per ahi i una de les coses més meravelloses que he viscut mai és sopar en la seua terrasseta alguna nit d'estiu.
La pel·li de l'Eliseo Subiela em va flipar quan la vaig veure, ja fa uns anys. Crec que hi ha hagut segones parts però, com diu la dita, no tan bones...
Salut, i cuida't eixe mal de ronyons. No serà de tant...? jejejej

Au said...

ei!Que el mal de ronyons era de nervis...esta merda de sistema educatiu...millor no parlar-ne..!

La pel.li una pasada...Tens raó Bego..per cert! el dia 11 al teatre Micalen Gerard Quintana avore si et veig per allí!

Au said...

LLUM!