Dec 3, 2005

PER UN TROS DE CEL



Per un tros de cel
per un altre nit
per un bes de mel
seguiré caminant

Pel teu àngel
per la calma
per la màgina
de creixer al teu costat

Nus, a trenc d´alba
anirem a buscar
els limits dels espais
pintarem l´horitzó
tu, del costat del cel
jo, del cantó del mar
Quan el sol s´enfiili al seu balcó
ens trobara a tots dos
regant el nostre amor

Sense ofendre´ns
sense ràbia
sense creure
que soc tu
o que ets jo

Obrim les portes
amb les claus de sal
Que vessen, dels teus ulls
Sentirem el batec
Del cor que era adormit
I avui ja està despert

Sento la por
Des dels quatre cantons
Dels que no tenen sort
Sento la fe dels muts
Sento els crims dels herois

T´endús la mandra
Em dones les claus de sal
Em vessen de les mans
Les portes s´obriràn
Tot entra pels sentits
tot quedarà amb mi endins
Sento la por
Des dels quatre cantons
Dels que no tenen sort
Sento la fe dels muts
Sento els crims dels herois

Sento cridar
Des dels racons del món
La gent que no té on anar
Sento la veu dels morts;
"No som danys col.laterals"

Sento el teu cor
Batega al meu costat
Sento el teu plor
Sento la por
El teu somriure és foc
que fa lluïr el meu món.

No comments: