Apr 9, 2010

Resistència


Totes hem pogut veure aquestos dies en persona i pels mitjans de comunicació la brutalitat que s'ha viscut al Cabanyal. La destrucció indiscriminada de la història d'un poble pels polítics corruptes que malauradament desgovernen i destrueixen el nostre País Valencià.

Davant d'aquesta situació estic segura que moltes de nosaltres s'hem parat a pensar en la poca vergonya que tenen els polítics del Partit Popular, però jo sincerament avui em quede amb la resistència. La resistència que han dut a terme totes aquelles persones que si que tenen una consciència crítica i han sabut enfrontar-se amb el poder destructiu que assola els nostres carres i ens intenta destruir com a persones. M'agradaria poder donar l'enhorabona a totes aquelles que lluiten per la dignitat d'un barri. Aquelles que aquestos dies han tingut que suportar la repressió de les forces espanyoles i han rebut molts cops de porra per mantenir la dignitat. De tots aquestos dies em quede amb la lluita i la resistència, enhorabona companyes!

No comments: