Mar 24, 2010

M´agrada estar cansada

M´agrada sentir-me cansada, gitar-me al llit i que em pese el cos, que s´afone en el profund matalàs. Aquesta setmana sent el plaer del cansanci cada vesprada a les 20h quan torne a casa. Quan em sent cansada sóc feliç, he aprofitat el dia i l´he viscut, he caminat pel carrer, he anat 40 vegades de Filologia a Història i puc donar per acabades totes les feines que tenia apuntades a l´agenda per a avui. Demà serà un altre dia, i començaràn de nou més i més feines que em fan viure la vida de forma intensa, tal i com l´entenc. Som així som éssers actius, tenim la maleïda sort de no poder parar ni un minut.

2 comments:

Anonymous said...

Estàs com una croqui cabra!
Jo necessite unes vacances en Hawaii o Honolulú (i que explote un volcà a ser possible)! xDDD

M'alegra veure que tinc companyes en les qui confiar i, sobretot, amb les que puc comptar.

Gràcies!

Begonya Mezquita said...

M'encanta aquesta foto, Ann! La vaig fer jo, hehehe.
Una abraçada i que tot et siga profitós.