Apr 20, 2010

Crònica d'un dia

Parelles passegen de la ma per la vorera mentrestant algú passa amb la bici esquivant els peatons que invadeixen el seu carril. Eixim de la facultat i ens ofereixen insistentment un periòdic marxista, diem que no com cada dia. Ara a pels cartells, on està el celo? No hi ha. Anem a comprar-lo, son 0.60€ “tome usted”. Tornem a la facultat i tallem el celo amb les dents, mmm que bo està el pegament, m'estic fent addicta!

Ara toca anar cap a classe, unes hores i tornem a recórrer la facultat, de dalt a baix i sempre en el mateix ordre. Agafem l´ ascensor i als departaments, tornem a baixar, Sala de Lectura, anem a dinar! No hi ha lloc, que fem? Esperar. Després la cua per a calfar el dinar en el microones. Per fi! [00.00min] ja esta calent! Anem cap a la taula. Un tallat i a estudiar?

Torne a l'avinguda tots esperem l'autobús impacients baix un sol sua que ens dona València! Ja esta ací, 2,30€ i cap a casa!

3 comments:

Adrià said...

Demà la mateixa cançó, i el dimarts, i el dimecres...

b7s companya!!

Au said...

És el que toca. Fas molt bé passan-te pel blog! Gràcies!

Paula Peña said...

Com em recorda a temps del Clot...Ahí ja començares i encara no has parat, això és molt positiu i esperançador. Jo ara continue penjant cartells gràcies a tu,i de lo que més m'agrada fer. Jo també sóc addicta al pegament i m'anxisa!