Dec 21, 2005

Estimar que és sentiment que porte dins


Estimar que és el sentiment que porte dins,
Trencat,
humit
suprimit
respectuós.
Així és estimar, volies que explicara el que sent?
És boig,
ràpit,
sencill,
inocent,
Així és...
Jo espereva de tu una mica d´estima, però m´he adonat...
No estàs boig,
no ets ràpit,
no ets sencill,
ni inocent.
Tu vas en contra d´això, això que és simplement estimar...

Jo buscava un amor sincer, humil...
Que entre sorra i escuma cridara ben fort que no hi havia un altre amor.
I en marxa del xiuxiueix de pardals i d´ones que agressives ens cobrien els peus mullats.
Jo esperava de tu estimar...i correr per la muntanya, fins arribar a la mar, i gaudir d´un cel clar i que passara tot per davant....
Jo esperava una tarda al teu costat escriure a la sorra, estimar...
Jo buscava que llegires aquest relat, i que en marxa del tocadisc no m´oblidares mai...,
I que la sorra fora inevitable, i que la mar encara ho fora més, i que no pogueres deixar de pensar i pensar, i gaudir d´estimar.

Jo esperava un somriure humil, sincer, un abraç feroç, ràpit, un petó salvatje, curt....
Jo buscava aquell poema que ja nose on està,
jo no esperava ser dos amants que mai s´han estimat,
buscava la teva mirada en aquell teulat, des d´aquell cel , plorant.
Esperava que no hi hagueren dos amants a València que s´estimaren tant...

1 comment:

Begonya Mezquita said...

Amb aquest nou pentinat estàs molt bé, Anna. Digues-li a ta mare que ho dic jo. heheheh.
M'agrada molt la foto i el poema (versió lliure i plena de faltes, tot s'ha de dir, dels amants d'Estellés). Per si no ens veiem, que passes unes bones vacances de Nadal i tot això. Ah! i aveure si passes i dius coses a LPN, que t'hi trobem a faltar.